دل نوشته

صدای کسب و کار ها

دل نوشته

صدای کسب و کار ها

تست تشخیص زمان تخمک گذاری

این روزها نیاز روزافزونی به کنترل مؤثر باروری و تشخیص زمان تخمک گذاری به وسیله کیت تخمک گذاری وجود دارد. بسیاری از خانم­ها زمان زیادی را صرف فهمیدن زمان تخمک­ گذاری خود می­کنند تا بتوانند باردار شوند.( تست تشخیص زمان تخمک گذاری ) اگر قصد باردار شدن دارید، پیش­بینی زمان تخمک­ گذاری راهکاری مفید است. کیت تخمک گذاری در عرض چند ساعت یا چند روز زمان آزاد شدن تخمک را پیش­بینی می­کنند.

هر تخمک پس از آزاد شدن دوازده الی بیست و چهار ساعت قابلیت بارور شدن دارد. در این مقاله به بررسی کیت تخمک گذاری و نحوه استفاده از آن می پردازیم.

کیت تخمک گذاری میزان ترشح هورمون فاز لوتئال (LH) را شناسایی می­کند که پیش از تخمک ­گذاری رخ می­دهد. برای بالا بردن شانس بارداری، این روش یکی از بهترین راه­ ها برای تخمین زمان مناسب رابطه است. این تست مشخص می­کند که بدن شما در سیکل ماهانه خود چه زمانی وارد مرحله اوج باروری می­شود. پیشرفت تکنولوژیک پزشکی، استفاده از کیت تخمک گذاری را به یکی از معتبرترین گزینه­ ها تبدیل کرده است.

کیت تخمک گذاری چیست؟

این کیت میزان نوسان هورمون LH در ادرار را شناسایی کرده و به شما می گوید چه زمانی تخمک­ گذاری خواهید داشت. این تست بر اساس میزان LH موجود در ادرار زمان تخمک­ گذاری را پیش­بینی می­کند. یک راهکار دیگر برای پیش­بینی زمان تخمک گذاری بررسی تغییرات بزاق دهان است.

این کیت دو خط دارد که یکی از آنها خط کنترل است و نشان دهنده سالم بودن کیت است، و خط دوم خط آزمایش است. هنگامی که خط دوم تیره ­تر و یا همرنگ خط کنترل باشد یعنی میزان LH بالا رفته است.

آیا می توان با توجه به زمان تخمک گذاری، جنسیت فرزند را خودمان تعیین کنیم؟

شاید در نگاه این اول، این سوال عجیب و غیر ممکن به نظر برسید، اما باید بگوییم که بله، این کار ممکن است.

نکاتی وجود دارند که اگر آن را در دوران اقدام به بارداری رعایت کنید، با احتمال بالایی می توانید در تعیین جنسیت فرزندتان موثر باشید. در بین این عوامل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان رابطه، با توجه به فاصله از زمان تخمک گذاری و جنسیت مورد علاقه
  • محیط بازی یا اسیدی واژن
  • بازی یا اسیدی بودن خون مادر
  • تغذیه و رژیم تعیین جنسیت در این دوران

برای اطلاع کامل و دقیق از این نکات، اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر دانلود کنید و سپس وارد قسمت مینت دکتر شوید. در این قسمت می توانید از دکتر فائزه شهبازی، رژیم تعیین جنسیت و مشاوره سایر نکات تعیین جنسیت را دریافت نمایید و شانس پسر یا دخترزایی را تا 75 درصد افزایش دهید. با رعایت تمامی این نکات و هم چنین رژیم دوماهه تعیین جنسیت دکتر فائزه شهبازی با شانس بسیار بالا می توانید جنسیت فرزندتان را خودتان مشخص کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد